Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarna i sälen, sket i mig

Postat av Ruze den 18 Februari 2012, 23:49
25 kommentarer · 294 träffar
Har tidigare gjort en tråd http://www.fragbite.se/?thread ID=1056622 där jag skriver lite om att mina vänner inte brukar höra av sig till mig. Men efter snack så löste det sig så att säga. Nu i januari hände de igen, en av mina närmsta vänner hörde inte av sig till mig på tre veckor..så jag tog då upp detta med han och vi hade lite småtjafs men bestämde oss för att glömma vad som hänt och börja om.

Så nu för någon dag sen smsade jag min nära vän, som jag känt i 3 år (2 år på gymnasiet umgicks vi varje dag) och han är tydligen i Sälen. Han var där med en gemensam polare. Jaha tänkte man. De är väl kanske där med sina familjer tillsammans eller något?

Men så nu ser man på facebook en bild på i princip de flesta jag brukar umgås med taggade på en bild från sälen och jag känner bara...DAMP. Jag har ingen lust att vara en person som blir sur hela jävla tiden och är överkänslig men vafan, varför frågade de inte mig för? De sa inte ens de skulle upp till fjället....................... ....

Vet inte ifall jag är en dramaqueen nu men jag orkar inte bråka med folk. Så jag vet inte, ska jag ta upp detta sen när de kommer tillbaka? Fråga min närmsta vän varför han inte frågade mig om jag ville hänga med dit? Eller ska man bara skita i det?

Då jag för närvarande inte har så många andra vänner att vara med så är jag med dessa. Tanken är väl att när jag fått nytt umgänge skita i dessa....

Så ska jag ta upp det eller är det bara en skitsak jag borde glömma?

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..