1
Pinsam situation på jobbet!
Postat av Snozzy den 17 Februari 2012, 20:12
27 kommentarer · 236 träffar
Hände en otroligt pinsam sak på jobbet idag som jag inte vet hur jag ska hantera. Det är så att jag blev tvungen att gå på toaletten och göra tvåan. När jag va klar ser jag att det knappt finns något toapapper kvar, långt ifrån tillräckligt i iaf. Började torka mig med vad som fanns kvar och tänkte att eftersom arbetsdagen strax är slut kan jag åka hem och duscha och byta om eftersom jag skulle va ofräsch där nere. Hur som helst, när jag skulle ta på mig byxorna råkade min skjorta komma i kläm och nedre delen råkade dras mot röven när jag skulle rätta till allt. Det här resulterade att det kommer bajs på skjortan, vilket blev klart synligt. Sitter en kort stund senare på min arbetsplats igen och tänker inte på att skjortan sakta börjat åka upp ur byxorna igen. En kvinnlig arbetskollega, som jag händelsevis är intresserad av står bakom mig och pratar med en annan kollega då jag hör att deras samtal tystnar. Jag vänder då om och se hur hennes min är helt vriden och hur dom snabbt börjar prata igen och går iväg. Det är då jag upptäcker att min nerbajsade skjorta är synlig längs ned i ryggslutet. Det här är otroligt pinsamt och jag sitter nu med världens ångest och vill bara dö. Hur fan ska jag stå ut med resten av dagen och hur fan ska jag kunna komma tillbaka till jobbet igen? Tror ju knappast tjejjerna kommer hålla tyst, och mina planer på att charma denna tjej kan jag ju glömma! :( Vad fan gör jag nu? Hela situationen är ju nästan otrolig!
Har ni vatt med om liknande situationer?
33 personer har röstat