Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kusin problem (!)

Postat av detvetdu den 17 Februari 2012, 17:28
16 kommentarer · 243 träffar
Hallå!

Jag sitter i skrivande stund och förbryllas över hur en egen kusin kan vara så taskig och elak mot en släktmedlem. Jag kan ge lite bakgrundinformation, jag och min kusin har väl aldrig varit riktigt bra polare, men vi har vart med varandra en hel del. Undertiden vi växte upp och blev lite äldre så märkte jag att i dom yngre tonåren och fram tills idag (övretonåren) så har jag märkt att han blivit taskigare för varje år.

Det började väl med att han fällde vissa kommentarer då och då, men sedan har det eskalerat till att han nästan har mobbat mig på heltid, vilket jag anser är synd då vi egentligen borde passa ganska bra ihop. Dom få gångerna han är snäll mot mig är när jag vill börja lira CS med han och mina dåvarande vänner genom att oftast låna ut diverse datortillbehör som t.ex. tangentbord, headset, möss osv. Problemet är bara att när jag väl vill ha tillbaka dom här prylarna så får jag dom halv trasiga eller så får jag dom inte alls, utan han hävdar hela tiden att han har "fått dom"

Förutom att han bara retar mig genom diverse ord så går han och berättar diverse sitationer som har hänt vid olika tillfällen under dom här åren, vissa är inte ett dugg sanna medans i vissa så finner man en viss sanning.

Dom få gångerna jag har försökt prata med han så har han bara skrattat åt mig eller gjort mig till åtlöje inför vårat kompisgäng som jag var med då. Han verkar inte ha någon som helst respekt för mig hur jag än gör, så min stora fråga i det hela är hur jag ska göra för att han ska sluta?

moderatorer ni kan gärna byta kategori om ni anser att jag har valt fel, jag ville dock inte lägga in den inom "kärlek och relationer" för det låter som den mest ska handla om förhållanden mellan sin flickvän/pojkvän

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..