Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Efter Menisk Operation!

Postat av GroundXDeR den 15 Februari 2012, 20:01
3 kommentarer · 1 761 träffar
Tjena Fragbite!

Genomförde en menisk operation i november då dom tog bort en bit av min bakre menisk.

Dom första veckorna gick sådär, var ju koksalt kvar i knät och gjorde alla knä övningar som sjukgymnasten hade bett mig att göra.

I Januari var ja och några kompisar ute på kvällen och gick runt lite och vi hamnade på en lekpark där vi sprang osv.

Fick då dagen efter en viss smärta på baksidan av knät, precis som det har svullnat upp, känns som de ligger en handboll eller något därbak och trycker riktigt hårt

åkte skridskor för första gånger igår för första gången sedan i November, precis innan ja gjorde operationen.

Fick en likadan smärta igen fast värre.

Nu ibland om ja sitter still länge, så när ja ska gå någonstans så måste ja vara helt fokuserad annars tappar ja balansen och trillar, känns som knät bara tappar fäste på något vis och vill inte stödja sig.

Undrar därför om någon har gjort en menisk operation och haft samma problem som jag.

Tack för svar!

MVH GroundXDeR
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..