Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn beter sig konstigt, okunnig!

Postat av Deqaz den 15 Februari 2012, 18:07
20 kommentarer · 77 träffar
Har haft min dator i kanske 4 år nu tror jag. Ingen gaming-dator direkt, bara en vanlig stationär kontorsdator antar jag. Grafiken är ingen höjdare och brukar köra på "fair" när jag spelar WoW.

Funkade bra ett tag minns jag men efter ett tag började hela datorn lagga fast och allt ljud blev bara till nå konstigt vibrerande. Kan tillägga att skärmen såg ut som en 6:årings mästerverk i paint.. Den började också låta väldigt mycket så jag öppnade upp datorn och märkte att fläkten på något sätt hade slagit i i nånting vilket gjorde så att den lät. Köpte nytt grafikkort och det fixade sig.

Sen efter ett tag crashade hårddisken totalt och köpte ny på 1Tb och det funkade sedan.

Nu och några månader tillbaka händer det att datorn laggar upp sig och allt ljud blir som när någon laggar extremt mycket och som ett vibrerande ljud också. Musenpekaren går skitsegt och allt bara fastnar. Får en snabb DC och sen är allt som vanligt.

Har som sagt haft datorn i 4 år och vet inte riktigt vad det är för dator, väldigt okunnig när det gäller hårdvara på datorer. Använder datorn för att surfa och spela World of Warcraft eller CS/CSS. VAD ÄR DET SOM ÄR FEL?

Edit: Om jag nu ska köpa ny, vilket jag funderat på ett tag. Tänkte mig ett pris på 5-7K kanske(inte säker än) men vet inte vad som är okej för att klara av WoW/CS1.6/CSS på en okej grafik etc.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..