Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad tänker ni om kroppsbyggare?

Postat av safeuse den 14 Februari 2012, 13:01
8 kommentarer · 523 träffar
Tjenare.

Kroppsbyggare är oftast något många har väldig respekt för.

Antar att meningen är delad, men vad tror ni att genomsnittet tänker?

När jag frågat vad bekanta och familj tycker, så får jag oftast svaret att dom brukar ha rakade skallar och är bråkstakar. Fulla med komplex och stora tatueringar.

Hade faktiskt också den synen innan.. Men allt eftersom man gått ut mer och stött på denna typen av människor får jag säga att mina syn har ändras väldigt mycket. Snarare tvärt om vad jag trott, många som är stora och starka har varit extremt ödmjuka och sociala. Bråka verkar vara det sista dom vill. Först när man möter att man kan bli lite rädd och backa undan, men efter lite prat inser man att dom är som vilka människor som helst. Enligt mig och dom jag pratat med så verkar det som väldigt många är rädda och har stor respekt till dessa människor. Att dessa människor skulle vara uppkäftiga och besitta massa komplex är det sista jag tänkte efter mötet detta mötet.

Så, hur tror ni det kommer sig att dom ser så farliga ut när dom egentligen är hur mjuka och snälla som helst på insidan? Varför bygger dom upp denna bilden av sig själva?

Vad har ni själva för syn på dessa "människor"?

Diskutera fritt!

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..