Jag hittade en bild där de tagit fram hur den genomsnittliga kvinnan ser ut i olika länder och blev lite nyfiken vilken nationalitet som är i genomsnitt mest attraktiv här på Fragbite.
Bilden:
http://i.imgur.com/qUOvU.jpg
Ta siffran för det ansikte ni tycker var mest attraktivt och rösta innan ni kollar vilken nationalitet ansiktet tillhör. Detta för att försöka undvika fördomar och dylikt.
Självklart finns det många fler faktorer som spelar in när man avgör hur attraktiv en kvinna är, men i detta fall fokuserar vi enbart på ansiktet.
Rösta i pollen nedan.
Hur fan kan man ta att USA är svarta? de finns ju förfan asiater vita gula bruna gröna svarta. de borde vara rosa på bilden ;)
Edit: F.ö jävligt "läskig" bild. Ger mig rysningar. Vet dock inte varför.
Inga fördomar här inte, Israel står vanligtvis inte högt i kurs hos mig.
o,0
sjukt fin
Skrivet med min iPhone
(19) Finland (3%)
(39) Sverige (32%)
(40) Schweiz (8%)
...när de är så lika varandra?
Kom igen, Fragbite! Svara ärligt!
blev 1/16/27 för mig vilket inte stämmer överens med verkligheten särskilt bra alls. fanns ingen som jag tyckte passade särskilt bra in på min smak. går inte riktigt att bara bestämma något sånthär efter en bild på en tjej från varje land.
överlag är skandinaver jävligt snygga, man ser bra många fler snygga tjejer i stockholm än i de flesta andra städer, däremot behöver det ju inte betyda att den snyggaste svenskan är snyggare än den snyggaste engelskan till exempel. england är ju kända för att överlag ha fula brudar, något jag själv också märkt när man varit i london. ser inte särskilt många snygga tjejer där jämfört med i stockholm. de engelskor som är snygga är däremot jävligt snygga!
Hur som helst blev det Frankrike för mig.
DVS Schweiz, sverige, ryssland, israel, finland, england och wales
Annars Sverige
röstade på 27 :)
Skrivet med min Android-mobil
Tyckte inte att hon var överdrivet snygg, men söt som attan!