Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gym frågor, Äta?

Postat av xle den 13 Februari 2012, 13:57
17 kommentarer · 311 träffar
Tjena! :-)

Har bestämt mig för att träna nu i några månader och få bort fettet som har lagt sig nu under vintern. Jag har tränat fotboll i 7 år & innebandy i 4 år. Så jag är inte en nybörjare angående den sortens träning.

När det gäller gym så är jag ny, jag vet inte riktigt vad det är som gäller. Vad ska jag äta, vad ska jag göra måndagar, tisdagar etc.

Eftersom jag inte har tryckt i mig något idag förutom frukost så är jag väldigt hungrig, känner att jag måste få i mig något innan jag börjar gymma.

Är i skolan just nu, ska till gymmet direkt efter skolan. Min fråga är då vad ska jag köpa för att trycka i mig på väg till gymmet? Kan springa förbi City Gross & konsum.

Om ni nu har lust att hjälpa mig lite mer angående min träning så hade det varit awesome, vad ska jag göra vissa dagar? förklara vad jag SKA äta.

Har slutat äta snacks, dricka läsk & knubbis-mat, dvs kebab, hamburgare etc.

Är inte speciellt kunnig när det gäller kolhydrater, protein etc.
" Ät mindre kolhydrater " sånt hjälper inte, kan inget sånt. =D

Är 17 år, 172cm 80kg. gg quit life =(

ty

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..