Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt företag på G

Postat av brazilian den 9 Februari 2012, 13:24
8 kommentarer · 75 träffar
Tjena! Har hittat en grym marknad i Spanien med nya fräscha lägenheter/hus som är från 2010, våran familj har själv skaffat där och stället är ett s.k "upcomming", det håller på att bygga en flygplats 20 min därifrån, och ett nytt nöjesfält, en liknande "Disney world", vid namn "Paramounth theme park", om jag förstått det rätt. Nära till havet och pooler osv.

Vårt jobb är att hyra ut lägenheter, städa och annonsera dessa lägenheter på våran sida, OCH förhoppningsvis andra lägenheter i tex. Sverige osv. och ta 20% utav uthyrnings inkomsterna. (preliminärt)

Så hade varit hur schysst som helst ifall ni bara gjorde en enkät och göra den så seriöst som möjligt.

Kanske ett långskott att försöka här, men jag är som många andra trotts allt uppvuxen med fragbite ;)

Tryck starta enkät på:

http://www.xn--enkt-noa.se/sur veyStart.php?pid=3832&mpid=680 e1d38c8b00f7e5ded8bc51bb44971
TACK PÅ FÖRHAND!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..