Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska jag lägga upp träningen/dieten

Postat av FANbite den 8 Februari 2012, 14:15
9 kommentarer · 386 träffar
Tja, är en kille på 18 bast som är ungefär 177cm lång och väger 85kg. Jag har alltid varit småtjock sen jag slutade med sport i högstadiet, men sen några månader tillbaka har jag börjat gymmat och det är skönt! Men nu vill jag försöka börja träna lite mer seriöst (3-4 ggr i veckan) och följa en bra kost så att man får en snygg kropp!
Så det jag undrar är först, mina kompisar säger att jag borde börja deffa medans jag gymmar, hur gör man det effektivast? Dom har även rekommenderat ett kost-tillskott med protein WHEY FX http://www.gymvaruhuset.com/wh ey.html . Är detta tillskott bra eller ska man satsa på något annat om man vill minska i fettmassa och öka i muskler?

Skulle även uppskatta om någon talar om det effektivaste sättet att gymma på, övningar och dylikt så att man ökar snabbt. Konditionsträning = Doomed.

Tack på förhand! :-)
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..