Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Barbie visade sig vara en Ken!

Postat av Stayfly den 7 Februari 2012, 16:09
37 kommentarer · 313 träffar
Hej, alla vänner!

Så i helgen var det utgång. Jag och mina vänner bestämde oss för att dra till ett nyöppnat disko i stan och det var fullproppat med folk. Inne i dimman så ser jag att en tjej spanar in mig, hon hade fin kropp så jag går fram för att bjuda på en drink. Sagt och gjort och hon nappade direkt. Vi började prata och skratta tillsammans och bestämde oss för att dra hem till mig.

Väl hemma hos mig så satte hon sig ner i soffan och jag tog fram lite vin. Efter ett tags pratande så kom vi in på sex. Det blev ganska hett och vi började ta av oss, men då hände det. När hennes byxor gick av då ser jag en stor erektion i "hennes" trosor. Ja tjejen, hade alltså en 30 slakare under byxorna och det var fan inte vad jag förväntade mig! Det var alltså en transa, en hermafrodit eller vad man nu vill kalla det!

Mitt i paniken försöker jag få fram några ord, men kunde fan inte säga något. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men sa iallafall att "hon" hade lurat mig och det var fan inte snällt gjort. Att dra upp ens förhoppningar så och sen komma med en jävla sjuk twist, det kändes som en skum film av Pedro Almodovar!

Så jag bad henne att dra från min lägenhet och sluta lura folk på det sättet! Hon drog hem och jag drog på en film.

Men vad tycker Fragbite om "hennes" beteende?

Tycker ni att transor ska varna folk innan att något inte står rätt till?

Tycker ni det var rätt att schasa ut henne snabbt som fan?

Diskutera

MVH/ Stayfly

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..