Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem kommer man bli i framtiden?

Postat av comfortable den 6 Februari 2012, 19:17
3 kommentarer · 151 träffar
Hej.

Lite saker som snurrar i huvudet i dagsläget:

* Vad vill jag själv satsa på i livet?

* Hur är mitt umgänge och hur stärker det mig som person?

* Får jag ut något av det jag gör i dagsläget, eller är det något som jag bör förändra?

Några mer saker jag klurat på:

När blev man tolkad som vuxen egentligen? Tycker det känns väldigt ovant när man alltid varit ett litet barn som stått i bakgrunden helt plötsligt får göra mycket i livet själv. Att du blir accepterad på samma sett som dina föräldrar.

Minns som ung när man satt på middag med släkt och bara kunde sitta med sin cola och tänka på annat. Började samtalen vid matbordet bli för tråkiga gick man bara och satte på teven. Allt var så enkelt, inte mycket som störde ens liv.

Tycker man fått väldigt mycket och bra möjligheter som äldre, men ack så mycket skit också. Vet inte hur mycket onödiga saker som man gjort här i livet utan att det har gett mig något större i livet. Massa småskit man gör bara för att följa normer.

Diskutera:
Vad har ni tankar och planer kring livet? När är det som värst egentligen? Är 19 nu och börjar känna att en liten lätt livskris är på g.

PeACE :P
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..