1
Bilförsäkring
Postat av yesliferlol den 2 Februari 2012, 21:36
16 kommentarer · 293 träffar
Hejsan! Det är så att jag har min bilförsäkring på Salusansvar och jag medsökte om autogiro i december månad där det skulle dras 983kr varje månad.. Nu när jag skulle gå in och föra över pengar till mitt visakort så ser jag att det står -9830kr SALUSANSVAR AB på kontot och blev helt jävla skrämd till att börja med.
Tänkte ringa in imorgon och fråga vad som har gått snett osv, men hur fungerar det med att få pengar tillbaka? Kommer det att dröja lång tid eller går det snabbt? (Har swedbank)
Nu är det ju helg också iofs, men skulle det kunna vara så att jag kan säga något med "aaah jag skulle köpa något för de här pengarna och nu kan jag ju inte göra det eftersom ni tagit allting, jag kräver kompensation".
Eller är det bara att acceptera att de har gjort fel osv? tack på förhand
Tänkte ringa in imorgon och fråga vad som har gått snett osv, men hur fungerar det med att få pengar tillbaka? Kommer det att dröja lång tid eller går det snabbt? (Har swedbank)
Nu är det ju helg också iofs, men skulle det kunna vara så att jag kan säga något med "aaah jag skulle köpa något för de här pengarna och nu kan jag ju inte göra det eftersom ni tagit allting, jag kräver kompensation".
Eller är det bara att acceptera att de har gjort fel osv? tack på förhand