Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjuk

Postat av rayien den 30 Januari 2012, 17:13
10 kommentarer · 210 träffar
Hejsan, har varit förkyld i ca. 1 månad och haft hosta, ont i halsen, örat, huvudet och även ovanför mitt öga när jag har hostat. Jag har även en bula i bakhuvudet som jag inte minss hur jag fått... om det bara har kommit eller vad som hänt. Just nu har jag feber, vetifan vad som händer bestökte Näsets läkargrupp och dem hitta inget fel så fick ta 5-6 blodprov och skicka in dem till sjukhuset fick svar på dem att 2 stycken var förlåga. Men nu har jag mått bra, fast förkylningen och hostan är kvar men i skolan idag fick jag ont i huvudet och blev skit varm, sjuksystern fick känna på mig och hon sa att jag skulle hem direkt och ta det lugnt och lägga mig och vila. Har tagit 2st 400mg tabletter min huvudvärk har nyss gått över pga tabletterna. Vad ska jag göra? Min morsa vill att vi ska åka till sjukhuset och kolla.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..