Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förstöra för syrran, nedladdning.

Postat av Kirurg1 den 29 Januari 2012, 18:20
58 kommentarer · 516 träffar
Tjena!

Ni vet hur jobbigt det är när pingen springer upp till 500 för att någon i din familj sitter och laddar ner och gör så att det är helt omöjligt att lira?

Sitter i den situationen nu, och ingen verkar fatta hur mycket det pajar.

Så jag tänkte försöka komma åt hennes dator på något sätt, och göra så att hon inte kan använda sig av uTorrent. Hur skulle det vara lättast möjliga? Om hon inte har lösen på sin dator skulle jag kunna gå in på hennes dator, men hur tar jag mig till? Avinstallera är ju vekt, för då installerar hon ju bara igen.

Och om det vore så att jag inte kom åt hennes dator fysiskt, hur skulle jag behöva göra?

Eller har ni några andra tips?

MvH Kirurg1

EDIT: Tack för era tips!
Ska försöka mig på att limita hennes nedladdningshastighet i hennes uTorrent när hon inte ser :)
Så börjar jag iallafall, om det ändå inte funkar får jag ta till mer drastiska saker HEHE

Förresten, planen är att imorgon bitti gå in på hennes dator. Om hon har lösenord, hur tar jag mig förbi login-screen?

EDIT2: Hon va o kolla TV. Satt inte ens vid datorn och ändå lyckades hon paja min ping? Ja sneaka inn i hennes rum o sänkte nedladdningshastighet till 20kb/s. Bitch be mad please.

EDIT3: Syrran har inget lösenord på sin dator märkte jag nu i morse. Jag kan ungefär sitta vid hennes dator en timme varje morgon. Funderar på fjärrstyrning faktist. Men hur fungerar det? Gör jag det en gång, kan jag göra det hela tiden? Eller måste hon acceptera varje gång det ska sättas igång liksom?
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar