Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ont i snoppen

Postat av Mr.Anka den 27 Januari 2012, 11:27
12 kommentarer · 1 881 träffar
Hallåja,

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men jag får ont i min snopp vid erektion inom några timmar efter att jag fått utlösning. Dvs; efter att jag har kommit första gången så gör det ont om jag ska fortsätta ha sex. Även om jag väntar flera timmar. Det händer inte heller alltid, utan varierar helt. Det som får mig att skriva detta nu är att jag har ont efter gårdagens sex vid 3 tiden.

Det känns ömt i hela snopen, från roten till ollonet. Just nu är även ollonet rött, tror dock inte det har något med saken att göra. Har haft väldigt mycket sex då jag nyligen har fått en flickvän som inte har något problem alls med att ha sex många gånger per dag. Alltså, jag tror det röda är skavsår eller dylikt. Har även haft denna återkommande smärta i flera år, med eller utan det jag tidigare kallade skavsår.

Värt att tillägga är att min snopp är sned. Vet inte om det har något med saken att göra, men när jag var cirka 10 år ramlade jag ner från 3 meters höjd och landade på en centimeterbred planka (vertikal). Den träffade mig precis mellan benen och min röst var precis som på gamla b-filmer när någon blir slagen mellan benen.

Har aldrig kollat upp mig hos ungdomsmottagningen trots att jag har haft sex på många olika ställen i världen - med och utan kondom. Kommer förmodligen att göra det ganska snart. Anledningen till att jag skriver här är för att kolla om det är många som har samma ska. Läste nämligen på flashback ( https://www.flashback.org/t139 4266 ) att några hade likadana problem. Vill inte ta upp det med flickvännen ännu eftersom vi bara har varit tillsammans i någon månad (beror lite på hur man räknar). Kompisar ställer självklart upp, men pallar inte berätta till dom att min snopp är sned.

Blev lite längre än vad jag tänkt, men tack alla som läser och svarar ändå.
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..