1
Vad är det för fel på Stefan Löfven?
Postat av TheyAlwaysScore den 26 Januari 2012, 18:21
8 kommentarer · 251 träffar
Det har alltså blivit bekräftat under dagen att Stefan Löfven tar över efter Håkan Juholt som Socialdemokraternas ledare.
Den naturliga följdfrågan blir alltså: Vad är det för fel på honom?
Jag menar, Mona Sahlin hade hela tobleroneaffären och whatnot, och Håkan Juholt har varit på löpsedlarna ända sen han började som S-ledare.
SÅ. Frågan blir alltså: Vad har Stefan Löfven gjort för något fel? Och hur lång tid tar det innan det kommer ut? Diskutera!
Och försök snälla att hålla politikdiskussioner utanför denna tråd.
(P.S. Jag är själv sosse/vänster så detta är inte menat som något påhopp, bara något som kan mynna ut i roliga förslag och diskussioner.)
Edit: Ska givetvis stå Pakistan och inte Pakista i pollen (om någon mod kunde ändra det vore det underbart)
Den naturliga följdfrågan blir alltså: Vad är det för fel på honom?
Jag menar, Mona Sahlin hade hela tobleroneaffären och whatnot, och Håkan Juholt har varit på löpsedlarna ända sen han började som S-ledare.
SÅ. Frågan blir alltså: Vad har Stefan Löfven gjort för något fel? Och hur lång tid tar det innan det kommer ut? Diskutera!
Och försök snälla att hålla politikdiskussioner utanför denna tråd.
(P.S. Jag är själv sosse/vänster så detta är inte menat som något påhopp, bara något som kan mynna ut i roliga förslag och diskussioner.)
Edit: Ska givetvis stå Pakistan och inte Pakista i pollen (om någon mod kunde ändra det vore det underbart)
Vad är det för fel på Stefan Löfven?
30 personer har röstat