Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SDU vs SD

Postat av pure den 24 Januari 2012, 20:08
37 kommentarer · 158 träffar
Hej Fragbite! Jag frågar på en del forum hur de står sig kort och gott i ställningen SverigeDemokratisk Ungdom gentemot SD på sionismfrågan. Jag var med i SDU för tre år sedan, men lämnade av chock när sionism inom partiet genomsyrade och hjärntvättade mig och lämnade i protest mot sionismen och homofobin. I USA hade ju aldrig SD fått ens existera bland nationalisterna och bland kunniga nationalister i SVerige har ju ND fått stöd och nu SDU när de har tagit ställning mot moderpartiet.

Jag tänker inte förklara mer om SD vs SDU, för ja vet att 50% av alla SDare på forumet var precis som jag när jag var tretton, trodde att SD var det bästa för nationen och att judarna (läs sionisterna) räddade oss och att judarna (läs sionisterna) skulle kunna våldta mig för de förtjänade så mycket fett med cred:

Så jag skiter i er som är hobby-SDare och tror att SD är emot mångkulturism och enbart värnar om svenska medborgare för att skapa så gott Sverige som möjligt och ställer mig frågan till er lite mer insatta;

Hur ser du på sionismen framfart i Sverige? Är norden de enda som skulle kunna acceptera ett parti som SD? Hur farliga är SD? Står du på SDs sida eller på SDUs i denna fråga?

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..