Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lite spårad fest, need feedback!

Postat av Guden! den 23 Januari 2012, 17:05
11 kommentarer · 431 träffar
Såå, nu till helgen hade vi i gänget äntligen flyttat upp igen efter jullov till universitetsorten och hade tänkt att gå på första festen. Vi var fyra polare samlade hos vårt place.
Jag bor tillsammans med två killar varav en var hos sin flickvän för kvällen.

Hursom, vi(jag och de två som INTE bor här), spårade lite och började rita på varandras pungar, olla mina bägge inneboendes kuddar och som om inte det vore nog så började en att raka sitt orakade område i killen som inte bodde härs säng.

Självklart var detta askul för stunden, också även nu, vi tre(alla utom den inneboenden som var kvar), körde på samma sak, rakade rövar och pungar och förde ett satans stök i hans rum.

Hursomhelst, vi hade väl tänkt att återställa detta någorlunda, men han kom hem senare under kvällen, då han hade varit ute med sin flickvän på krogen han också och de bägge skulle sen sova, då gick de in på rummet, slaggade i sängen med alla äckligheter i sig.

Vi kunde knappt hålla oss för garv, men när man sen tänker efter kanske det inte är så jäkla fräscht att han nu väl har sovit där. Funderar på om man ska säga det eller låta honom sova där ytterligare några nätter.

Kan för övrigt säga att ingen egentligen har något mot killen, men det var väl bara en sak som helt enkelt hände under kvällen.

Det jag undrar är: Ska man säga det till honom någorlunda i tid eller ska man försöka låta det "rinna ut i sanden med tiden"? Han hör till några av de personerna som absolut kommer göra något tillbaka, speciellt då mot mig, eftersom jag bor vägg-mot-vägg med honom.

TL;DR: Vi rakade pungen i polarens säng, han och hans gf sov i den, ska vi säga till honom?

Disk. detta och även andra kul historier?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar