Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag hatar lösspringande hundar!

Postat av Stayfly den 23 Januari 2012, 16:56
34 kommentarer · 206 träffar
Hej alla vänner!

Ok, är det bara jag som hatar lösspringande hundar som bara vill "hälsa på en"?

Idag när jag var ute, så hade jag på mig mina nya byxor och nya skor som jag köpt. Tänkte imponera på mina kamrater. Men när jag är ute och går så ska det alltid komma en hundjävel som ska slicka på en.

Idag hände det igen, hunden kommer springande medan den lata tjocka hundägaren bara står och kollar och tror att vi ska gilla det. Hunden med sin 20cm långa tunga drar sitt saliv på byxorna som dregglar ner på skorna, det hade sett ut som jag hade urinerat i byxorna!

Till sist fick jag nog och spottade tillbaka på hunden! Och då kommer hundägaren fram mot mig och säger att jag inte får göra så, men jag sa att jag inte hade gjort det om hon hade hållt hunden från början. Så jag drog en rejäl loska sen gick jag.

Så fragbite, vad tycker ni om lösspringande hundar?

Tycker ni att hundägaren ska hålla helvetet i koppel tills det inte är så mycket folk i närheten? Eller kanske lära hunden lite vett?

Var mitt agerande rätt eller fel?

Diskutera

MVH/ Stayfly

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..