Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

EveryoneDoesIt

Postat av SuckMyDuck den 22 Januari 2012, 15:29
12 kommentarer · 668 träffar
Halloj gubbar! Hur är läget?

Igår så beställde jag lite småprylar såsom lite blunt papper, vanligt marley papper, grinder blablabla från en hemsida kallad "EveryoneDoesIt" och tänkte nu bara i efterhand såhär fråga om någon av er har erfarenhet av denna sida och vet att dom levererar? Sen har jag även köpt en Cactus Highs - Blueberry Haze Cone därifrån bara för att testa & undrar om detta var riskabelt gjort?

Har aldrig beställt sådana prylar ifrån internet, speciellt inte när allt är lokaliserat i UK.

Sen har jag en sista fråga, när jag fyllde i hur jag ville ha detta skickat tog jag "Shipping Method:
International Courier Service" då det lät som att det kommer direkt till postlådan snarast, men kan inte förstå vad det faktiskt betyder haha.

Disk; Använder ni ofta internet för att beställa saker eller går ni hellre och shoppar i butiker?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..