Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flest armhävningar på fragbite!

Postat av POCKETBOK1 den 18 Januari 2012, 12:58
39 kommentarer · 306 träffar
Tänkte starta en tävling där man ska göra så många armhävningar som möjligt, och posta detta på fragbite. De med flest armhävningar kommer upp på en topplista som jag skriver i tråden. Tänkte att detta kunde vara kul och få många deltagare då armhävningar endast kräver ett golv och ingen annan utrustning, men samtidigt visar prov på styrka väldigt bra.

Det finns inget pris utan man "vinner" chansen att visa upp sig som starkast på fragbite i förhållande till sin egen kroppsvikt!

För att delta så ska man filma sig själv där man säger sitt fragbitenick eller visar upp det på ett papper och gör så många armhävningar som man klarar utan vila. Man får "stanna upp" i max 2 sekunder mellan armhävningarna. Det ska vara "riktiga" armhävningar, man går hela vägen ner så att bröstet nästan nuddar golvet, och sedan hela vägen upp igen.

Jag kommer själv upp med en video med mina armhävningar snart, men jag vill först se om det är något intresse av det här innan jag postar.

KÖR NU!
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..