1
Räcker denna träning?
Postat av Tokumei den 18 Januari 2012, 11:16
25 kommentarer · 285 träffar
Hejsan alla sötisar på fragbite!
Jag väger 83 kilo för tillfället och jag tänker träna stengårt för att bli "fitt" inför sommaren 2012 och jag undrar om detta schema är tilllräckligt. Självklart äter jag inget godis samt att jag varken dricker saft eller dylikt och jag käkar inget vitt bröd, med andra ord så äter jag hälsosamt!
Måndag: Morgonpromenad runt 07:00, Träna Thaiboxning på kvällen
Tisdag: Gå minst 1 mil
Onsdag: morgonpromenad på em runt 12, träna Thaiboxning på kvällen
Torsdag: Gå Minst 1 mil.
Fregad Morgonpromenad runt 07:00, träna Thaiboxning på kvällen
Lördag: Gå minst 1 mil.
Söndag: vila och eventuellt gå en kortare promenad.
Så fragbite mina rippade vänner, räcker detta schema eller har några tips på hur jag skulle kunna förbättra detta schema?
Tänkte bara lägga till att jag kommer at byta ut alla promenader till joggningsrundor efter kanske 1-3 månader.
Tack på förhand!
Jag väger 83 kilo för tillfället och jag tänker träna stengårt för att bli "fitt" inför sommaren 2012 och jag undrar om detta schema är tilllräckligt. Självklart äter jag inget godis samt att jag varken dricker saft eller dylikt och jag käkar inget vitt bröd, med andra ord så äter jag hälsosamt!
Måndag: Morgonpromenad runt 07:00, Träna Thaiboxning på kvällen
Tisdag: Gå minst 1 mil
Onsdag: morgonpromenad på em runt 12, träna Thaiboxning på kvällen
Torsdag: Gå Minst 1 mil.
Fregad Morgonpromenad runt 07:00, träna Thaiboxning på kvällen
Lördag: Gå minst 1 mil.
Söndag: vila och eventuellt gå en kortare promenad.
Så fragbite mina rippade vänner, räcker detta schema eller har några tips på hur jag skulle kunna förbättra detta schema?
Tänkte bara lägga till att jag kommer at byta ut alla promenader till joggningsrundor efter kanske 1-3 månader.
Tack på förhand!