×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Idiotfarsor

Postat av gREvegrus den 17 Januari 2012, 23:02
35 kommentarer · 200 träffar
Tjenare, nu måste jag skriva av mig efter att min farsa ALLTID släpper så jävla efterblivna kommentarer. Sitter med nya flickvännen unt farsan & morsan, kollar Tyskland vs Makedonien handbollsEM. Så ser pappa efternamnet "Glandorf" för Holger Glandorf i tysklands landslag, och slänger sig ur denna kommentaren:


"E det han från harri botter eller?"
Blir jävligt awkward moment men man får ta det med en klackspark så jag svarade "Nej pappa, det är Gandalf du menar, från sagan om ringen".


Är jävligt trött på dessa tarderade kommentarer, och ja min farsa är en skojig blattefarsa men det är fan inte kul när man dratt hem flickvännen för andra gången...


Brukar era farsor också vara tröga i huvudet? Känns som att det är rätt lugnt när man drar till andras föräldrar men min farsa skall alltid släppa nån sån kommentar när man har besök..
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..