Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hål i väggen.

Postat av ducksaisquack den 17 Januari 2012, 16:56
25 kommentarer · 1 590 träffar
Hej!

Jag tänker gå rakt på sak..

Det är så att jag har slagit hål i gipsväggen på mitt förra rum. Jag täckte sedan över det med en plansch och mina föräldrar vet inte om det än (kan tillägga att det var ca 1 år sen det gick sönder) tänkte berätta det men glömde det hela tiden eftersom jag byta rum.

Kom att tänka på det igår och ska nu berätta det!

Undrar bara:

Är det lätt att laga? hur gör man?

har ni gjort samma sak nån gång? blev föräldrarna arga? gick det lätt att laga?

EDIT:

Vi hade precis ätit, och mamma skulle gå ut med hunden. Så sa hon nåt i stil med "nu ska jag ut med Basse, ska bara lägga upp dessa kläderna"
Jag tänkte att det var bra läge att säga det så jag följde med upp och sa "kolla här" drog bort planschen och hon tittade lite förvånat så sa jag "Det har varit där ganska länge men jag har läst på internet att det är lätt att fixa.

Hon sa bara "oj" och efter en stund "slå aldrig i väggen bara för du blir arg"

Efter en stund sa jag att det var ganska enkelt att fixa, så sa hon "Ja, vi kan inte det iallafall, om du har läst att det är så lätt så kan du ju laga det själv" typ :)

men hon verkade inte bli så sur och när pappa kommer hem kommer han säga nåt i stil med "detta var ju inte bra, men det går lätt att fixa" :D

Tack för alla bra svar!
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..