Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Irriterad som oboy..

Postat av fribbmeister den 16 Januari 2012, 16:46
14 kommentarer · 88 träffar
Tjena;)

Alltid när min morsa jobbar så ska hon ständigt ringa mig och då måste hon lägga ifrån sig telefonen stup i kvarten och då måste man vänta i säkert 3-5 minuter innan hon tar upp den igen.

Jag orkar knappast bara sitta och hålla i den, så jag satte på högtalarna och lade den på skrivbordet sålänge.

Efter 4-5 minuter så hör jag henne säga "Hallå?" och då sträcker jag mig efter telefonen och stänger av högtalarna och när jag tar luren mot örat så säger hon "HALLÅ?!".

JA JAG ÄR HÄR, skriker jag.

Varför svarar du inte? Såhär säger hon varje gång jag inte svarar inom loppet av 2 sekunder efter hon sagt något.

Och denna gången fick jag flipp.

Hur FAN i HELVETE kan du begära att jag ska hålla i luren i 5 minuter bara för du snackar med någon jävla random som inte har råd med bil? För FAN alltså om du ska ringa och sedan lägga ifrån dig telefonen så bör du räkna in ett par sekunder innan jag svarar. Men TYDLIGEN SÅ HAR DU DAMP JÄVLA AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH H.

Sen slängde jag min telefon rakt in i väggen ovanför sängen.

[DISK]

Har ni jobbiga föräldrar?

Jobbiga föräldrar?

25 personer har röstat

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..