Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sömnparalyser HJÄLP?

Postat av hepcat den 15 Januari 2012, 22:25
13 kommentarer · 434 träffar
Hallå fragbite, nu ska jag berätta en historia som har fått mig svårt att sova i snart 3 år och idag gick gränsen för att jag aldrig mer vill sova.

Allting började som sagt för 3 år sedan, jag var en vanlig nyfiken person som satt på en fest och hörde någon berätta om klardrömmar/sleeping paralyzis och nattskräck, då jag blev väldigt intresserad och frågade den dummaste frågan i mitt liv:

hur får jag en sömnparalys?

till svar sa personen att, det är väldigt enkelt att få en sömnparalys för dig som röker gräs/ är full, om du bara känner dig väldigt trött, så kan du lägga ena handen på sidan av din säng och spela "piano" med handen, samtidigt du blundar och bara vänta, när det väl smäller till så ska du öppna ögonen för att nå din Sömnparalys.

För er som inte vet vad en sömnparalys är så för mig, jag vaknar mitt i natten och ser saker i mitt rum, dvs halusinationer (stavning) sorry, allting börjar med ett tinnituss, sen öppnar jag ögonen och får se sjuuuuka saker,
Tillbaks till historien så började jag göra detta, i början fick jag det inte att fungera, men när det väl började så började jag få mina paralyser mer och mer ofta, och nu får jag det upp till 1 gång varje natt, och första gången jag fick en såg jag

3 Eld klot brinnandes på min vägg, ingenting merkvärdigt, mest små flinade och blundade, det som är det sjukaste i paralyserna är att man inte kan röra sig alls, du blir förlamad i ca 3-10 sek "olika" från person till person, andra gången jag fick en sömnparalys vaknade jag av att jag sov med mina glasögon på mig, sen tog jag av mig dem, och såg mina glasögon flyga upp på väggen, och flaxde som "fjärrilar" wierd, men också ganska "tuff" upplevelse, och så här har det hållt på nu i 3 år, jag får sjuka paralyser och hallisar, nu till dom 2 värsta momenten jag upplevt i hela mitt liv,

jag var med ett gäng polare i en stuga och la mig på en våningsäng skulle crasha, somnar på underslafen, vaknar 03:00 och då är rummet tänt, sen ser jag en person springandes från dörren in till sovrummet som löper till mig, och sliter i mig, när jag ser att det inte är någon vän som jag tror i början får jag skräckslagen panik och vevar mig loss, när förlamningen släps, så jag sparkar sönder hela våningsängen över mig, vaknar i panik och går ut och tar mig en cigg för att lugna ner mig och förkara för alla andra vad som egentligen hände. och natten till söndag fick jag en lika dan, vi hade spelat spel i 14 timmar och skulle lägga oss och crasha, vaknar upp av att jag ser min polare står och gör ljud och sliter i mig, fast det var ju så klart inte han, så jag får ytterliggare en panik, alltså jag klarar snart inte av att sova längre, fett jobbigt, någon som vet hur man tar sig ur det här?

eventuellt så har jag förstört era liv med denna story,

dela gärna med er av era paralyser + hallisar "nyktra" som "syrade"

have fun :)

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..