Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad göra :P?

Postat av Vanillacokee den 14 Januari 2012, 18:15
28 kommentarer · 167 träffar
Go lördagskväll på er!

Har nu en liten fråga jag skulle vilja få era åsikter om :P

Träffade för någon månad sen en tjej på en dejtingsida som är riktigt ursnygg, verkligen en 10/10.

Vi har snackat om liten dittan och dattan om vardagliga saker typ men inget mer än så, snackade nu med henne ikväll och det visar sig att hon fått jobb i Stockholm och letar nu efter bostad. Hon frågade naturligtvis om jag hade någon extrasäng men försökte slingra mig lite med att jag bodde i en etta och det skulle bli väldigt tight med en extrasäng.

På det svaret fick jag,

- Då kan vi väl dela säng ;)?.

Har inte riktigt svarat på det ännu med tanke på att jag inte ens träffat henne ännu.

Tror ni hon vill komma o bo här för min skull+jobbet eller bara jobbet?

Iof om det bara vore för jobbet så finns det ju hur många sliskiga människor som helst som skulle låta henne bo hos henne etc...

Jaa vad tror ni?

There we go... Tack för hjälpen grabbs, har sagt att de låter som en primaidé men hon börjar inte förrens i maj men ska ska träffas innan :>

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..