Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Viewsonic 120hz PROBLEM

Postat av sMN den 12 Januari 2012, 22:57
2 kommentarer · 315 träffar
Tjena tjabba hallå!

Jo de är så att jag har Viewsonic 22" TFT VX2268wm 120Hz-skärmen och jag brukade spela skalat i cs, dvs så det blir som två svarta sidoväggar på varsin sida. Vilket betyder att man har klickat i 4:3 i Aspect Ratio. Men iallafall, till problemet.. Jag har spelat med skalat sen jag fick skärmen för 1-2 år sedan och nu idag så fick jag bluescreen så var tvungen att starta om burken. Sen när jag väl kom till Windows login-menyn så var skärmen precis som ingame, 640x480 + skalat - samma sak på skrivbordet. Så klickade mig då in på knapparna under skärmen, valde Aspect Ratio och klickade i "Fullscreen" för att jag inte ville ha skalat på skrivbordet. Men nu så går det inte att klicka i Aspect Ratio varken i cs eller på skrivbordet, den är bara grå/osynlig. Innan så har det bara varit för mig att gå in i cs, klicka i Aspect Ratio sen 4:3.

Har förövrigt ATI som grafikkort.

Snälla hjälp mig tappra fragbitekrigare!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..