Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bankkort

Postat av uent den 11 Januari 2012, 18:54
36 kommentarer · 425 träffar
Tjenare!

Hade äntligen tänk att skaffa ett sådant kort så man kan beställa saker på internet också.

Bad min far gå till banken och skaffa sånt till mig då jag inte trodde att jag skulle få skaffa det själv då jag endast är 17år. Men han kom hem och sa att man inte fick skaffa sådant kort förens man är 18. Dock vet jag att ett antal av mina kompisar har sådana kort. Så tror min far ljuger för mig utav någon anledning, eller kanske helt enkelt frågat efter fel kort. Kan detta stämma?

Är det någon som vet hur man skaffar sådant kort, typ visa eller mastercard och vad dom nu heter. Har ett förtillfället hos swedbank som jag inte kan beställa saker med på internet. Är som sagt 17år, och har varit inne på swedbanks hemsida och tittat men hittar endast att man kan titta upp hur mycket pengar man har på kortet via internet, det kan jag inte heller göra vilket jag tycket är underligt?

btw: Kostar det 500kr om året att ha ett sådant kort?

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..