Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lägga upp personuppgifter

Postat av Pellesvansl0s den 11 Januari 2012, 17:26
20 kommentarer · 198 träffar
Tjenare fragbite! Har stött på en riktigt sjuk jävel på Youtube som har utsatt mig för hot och trakasserier.

Citat från honom:

"Ge mig din adress så ska jag se till 10 stycken AIDS smittade negrer kommer förbi och våldtar dig och hora till morsa!"

"Jag ska våldta din hora till morsa och skära halsen av din ryggradslösa farsa medans du ser på din lilla fitta!"

"Kom till Borås din lilla horunge så ska du få se hagelsvärm som den lilla horungen simon slödderberg gjorde."

Såg att han hade skrivit sjuka grejer på ett R.I.P video. Detta t.ex.

"Hon är en lite hora, det vet ju alla ju! Horan har ju fått x antal kilometer kuk i sig, det är ju ingen hemlighet direkt."

"Hon" i citatet är i själva verket hon som blivit mördad. Jag var bara tvungen att lägga mig i.

Nu är det såhär att jag tror att jag har kommit över hans person uppgifter. Dvs. telefonnr. adress, riktigt namn etc. (Är ju inte helt säker på att det är han)
Hur ska jag göra för att ta reda på att det är han? Inte särkilt kul om det är falska personuppgifter jag lägger ut.
Då är min fråga, är det olagligt att lägga upp det på internet?
Vill ge honom ett helvete...

/2kpsr?

Posta hans uppgifter på diverse forum?

25 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..