Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hund påkörd. djur kunniga se hit

Postat av KakaN_yy den 10 Januari 2012, 08:25
59 kommentarer · 2 103 träffar
hej. min hund blev påkörd runt 11 tiden på lördag kväll. såg inte själva smällen. men efteråt värka det inte vara några problem alls. den haltade ytterst lite. dagen efter så halta den ytterst lite till. var pigg hoppade och busade och var allmänt glad. igår så mådde hunden däremot väldigt dåligt. ingen ork. drack mycket och spydde upp vattnet lika fort. hon försökte springa men ramlade ihop med baken. precis som om den inte hängde med? bak benen satt väldigt nära varandra ser det ut som när hon går osv. Hon är väldigt vinglig och skum. nästan som om att hon inte hör en när man pratar med henne. inte likt henne hon är ju världens gladaste när man kommer hon hoppar springer runt å skäller å nosar slickar och allt. hunden hade varit inne på grannens gård. och jag kan tro hunden har fått i sig glykol eller ätit förgiftat kött. är det någon som vart med om liknande erfarenheter? jag skriver här i ren depseration efter hjälp. ringt djursjukhus å dom säger att jag ska låta den vila och tro det är en inre blödning. men då skulle väll det kommit direkt? mena skulle hon blivit dålig av krocken skulle det väll hänt direkt efteråt eller iaf dagen efteråt?
jätte tacksam för svar.
Hunden är en : ovtjarka. rysk bergs schäfer så ingen liten hund.
Föregående tråd
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..