1
Får muskler utan att träna
Postat av lasseåberg1 den 9 Januari 2012, 09:07
68 kommentarer · 5 145 träffar
Tjena! jag är 19jordsnurr nu och har aldrig satt mina fötter på ett gym. bor i en lägenhet i storstaden så inget lyftande ute i trädgården eller skogen. jag är en helt vanlig grabb som gillar att gibba, jag håller inte på med nån aktivitet utöver det alls.
nu är det såhär att jag växer så in i bomben! jag har fått riktigt stora och fasta armar och axlarna har blivit stora som fan har 2polare som har gymmat 2år och jag tar mer i dom i bänkpress (vi testade på en förfest en gång), min hållning har förändrats helt om man kollar på bilder ser ut som jag lyfter ett kylskåp typ. jag äter jävligt mycket men är inte fet utan har en muskler där också men inte tillräckligt om man säger så
är jag menad till att bli nån superhjälte eller något?
vafan får jag muskler när jag inte är aktiv för??
matar farsan mig med anabola eller wtf...
ålder:19
vikt:95 Edit: jag vägde förfan 98.7kg.
längd: 197
nu är det såhär att jag växer så in i bomben! jag har fått riktigt stora och fasta armar och axlarna har blivit stora som fan har 2polare som har gymmat 2år och jag tar mer i dom i bänkpress (vi testade på en förfest en gång), min hållning har förändrats helt om man kollar på bilder ser ut som jag lyfter ett kylskåp typ. jag äter jävligt mycket men är inte fet utan har en muskler där också men inte tillräckligt om man säger så
är jag menad till att bli nån superhjälte eller något?
vafan får jag muskler när jag inte är aktiv för??
matar farsan mig med anabola eller wtf...
ålder:19
vikt:95 Edit: jag vägde förfan 98.7kg.
längd: 197