×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sjukaste mardrömmen

Postat av Powr den 9 Januari 2012, 06:04
13 kommentarer · 231 träffar
hej fragbite tänker bara dela med mig en sjuk jävla mardröm..


så här gick de till


Jag sitter någonstans ute i världen (vet inte vart) och kollar ut mot en å som rinner ute i naturen någonstans, det är soligt väder och naturen är bara underbar och man känner bara hur skönt det är ute..


Jag kollar ut mot ån så ser jag ett alligatorhuvud sticka upp, jag blir lite förvånad men bestämmer mig att kasta sten på den ( haha jag vet, helt sjukt). Ni kanske undrar varför jag vill kasta sten på den är för att jag vill se hur stor den är eftersom jag ser bara huvudet, så jag kastar sten på den och ser att den är verkligen jättestor, jag sitter bara och kollar på den och nu till det sjukaste och mest random:


Helt plötsligt så hör jag ett skrik, ett apskrik eller något (inget normalt människoskrik) Jag vet ej vad det är för något och jag ser det inte heller.. i allafall så känner jag hur något biter tag mig i halsen och börja suga blod, det sjukaste känslan som jag någonsin känt i en dröm, jag känner verkligen hur blodet åker ut, att det är något som suger ut blodet.. jag börjar såklart få panik och jag undrar vad det är för något och det värsta är att jag inte får bort det, den/det är för stark och jag börja veva med armarna bara för att få bort de och de går fortfarande inte bort så jag börjar skrika och då vaknar jag av mitt egna skrik.


Haha sjukaste mardrömmen ever och det sjuka va att det kändes så verkligt, haha jag gick till och med till en spegel och kollade om jag hade märke på min hals men det hade jag inte!


Har ni haft liknade mardrömmar? Berätta iså fall :D
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..