1
Prank mot polare sökes
Postat av hanjik den 8 Januari 2012, 22:25
13 kommentarer · 1 169 träffar
Tjenare!
Skulle behöva lite tips på pranks man kan göra mot en polare. Dessa får dock inte innebära några kostnader för honom (reparera, skadestånd och dylikt.)
Vill bara göra något som känns, för honom.
Han började det hela med att vara smålustig och skrev till ett av mina gamla ragg. Det var en hel del smutskastning där (från ett humoristiskt perspektiv dock.) Det ska även tilläggas att jag och detta ragg blev väldigt osams efter våran sammanstötning och var osams flera år efteråt.
Så, nu vänder jag mig till er efter tips.
Alla tips är välkomna, dock ska det inte innebära några kostnader för honom.
Det kan vara tips som innefattar internet, i verkligheten och dylikt.
Ber om ursäkt för diverse stavfel och grammatikfel. Det är inte själva poängen just nu.
Diskussion: Vad tycker ni om pranks?
Edit: Stavfelet rättat, nu kör vi vidare.
Mvh Hanjik
Skulle behöva lite tips på pranks man kan göra mot en polare. Dessa får dock inte innebära några kostnader för honom (reparera, skadestånd och dylikt.)
Vill bara göra något som känns, för honom.
Han började det hela med att vara smålustig och skrev till ett av mina gamla ragg. Det var en hel del smutskastning där (från ett humoristiskt perspektiv dock.) Det ska även tilläggas att jag och detta ragg blev väldigt osams efter våran sammanstötning och var osams flera år efteråt.
Så, nu vänder jag mig till er efter tips.
Alla tips är välkomna, dock ska det inte innebära några kostnader för honom.
Det kan vara tips som innefattar internet, i verkligheten och dylikt.
Ber om ursäkt för diverse stavfel och grammatikfel. Det är inte själva poängen just nu.
Diskussion: Vad tycker ni om pranks?
Edit: Stavfelet rättat, nu kör vi vidare.
Mvh Hanjik
Pranks eller ej?
15 personer har röstat