Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Liverpool-huliganer misshandlade mig

Postat av Empmeister den 7 Januari 2012, 04:19
21 kommentarer · 751 träffar
Hej.

Var ute igår kväll och rullade en runda. Tycker om att ta lite frisk luft innan jag somnar. Jag var klädd i mörka jeans och en Manchester United-halsduk bl.a.

När jag var på väg hem så går ett gäng grabbar i 18 års åldern förbi, de var 4-5 stycken. Jag hälsade artigt och de verkade trevliga. Men när de gått förbi mig tog de tag i rullstolen och körde in mig i ett träd (tror det var en björk).

När jag låg där helt försvarslös på marken började de spotta på mig och sparka mig. De skrek att jag var ett äckligt jävla United-fan.

Efter att ha misshandlat mig någon minut går de iväg och sjunger låten You'll never walk alone.

En snäll man som var ute och rastade hunden fick syn på mig och hjälpte mig i rullstolen och följde mig hem.

Nu är ju frågan: Tycker ni jag ska anmäla de här huliganerna? (De bor allihop i området och jag vet vem ledaren är, vi gick i samma skola på mellanstadiet.) Eller tycker ni jag ska låta bli? De kanske ger sig på min familj om de får reda på att jag kontaktat polisen.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..