Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drömmar

Postat av BOVEN den 5 Januari 2012, 00:14
3 kommentarer · 217 träffar
Hej fragbite!

Har en dröm/drömmar någon gång fått en stor påverkan på dig efter att du har vaknat? Isåfall berätta gärna om den. Om inte, vad handlade eran senaste dröm om?

Förra natten drömmde jag om en tjej, inte vilken tjej som helst utan om min drömtjej. Hon var helt perfekt, allt från utseénde till personlighet. Jag hade hur kul som helst med henne i drömmen, ja jag erkänner att jag blev kär i denna tjej hur otroligt det än må låta. Tyvärr existerar hon inte i verkligheten, jag tycker att hon påminner om någon men jag kan inte sätta fingret på vem det är.

Detta har gjort min dag lite smått deprimerande, hon finns inte och jag kommer nog aldrig träffa någon som henne. Jag vet att tiden läker alla sår och även denna upplevelse kommer att försvinna ur mitt minne med tiden. Men just nu känns det inte speciellt bra.

Drömmer du ofta? (de man inte kommer ihåg räknas ej)

16 personer har röstat

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar