Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hitta Pappa.

Postat av Victor Fisk den 4 Januari 2012, 19:44
7 kommentarer · 329 träffar
Hej!

Jag är sexton år gammal och jag har aldrig träffat eller ens sett min pappa.
När min mamma var runt arton hade hon varit på krogen och där träffat en man som hon tror hette Robert men då hon var väldigt full kommer hon inte riktigt ihåg namnet men hon har sagt att det kanske var Robert. När hon gick hem så följde "Robert" med för att "se till att hon klarade sig" När de kom in i mammas lägenhet så ville inte "Robert" gå därifrån. Mammas granne kom in och bad "Robert" gå, vilket han då gjorde. Mamma som var mycket berusad gick och la sig och slocknade direkt. När hon sedan vaknade så vaknade hon utav att denne "Robert" höll på och "do the deed".. När mamma berättade detta så började hon gråta och kunde inte berätta mer då hon inte verkade minnas men hur det än var så hade "Robert" gått därifrån nästa gång hon vaknade.

Jag frågade om hon hade något efternamn, telefonnummer eller något som överhuvudtaget kunde hjälpa mig få tag på honom. Det hade hon förstås inte..

Jag vill fortfarande hitta denne "Robert" och om inte annat slå honom till bitar klippa tung osv..

Hur går jag bäst tillväga nu? Jag har funderat på att gå till polisen och se om de kan ta DNA prov från mig och se om dom har något i sina register som matchar, inser dock att även om det är en ytters liten chans att han ens finns med där så är det antagligen i alla högsta grad sekretessbelagt.

Så FB, vad gör jag?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar