Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bio och barnfonden = kaos

Postat av SuckMyDuck den 4 Januari 2012, 00:18
6 kommentarer · 192 träffar
Hej mina kära vänner. Jag har en liten historia att berätta för er om en händelse som tog plats igårkväll.

Jag vet inte om ni har sett den nya Barnfonden reklamen som är inspelad i Afrika, men i den reklamen så säger berättarrösten "Vad är det som följer efter dom hela tiden, vart dom än går".

Jag var då på bio igår i kista, och som ni säkert vet finns det en del utlänningar där. Och det befann sig även 10-15 stycken på biografen igår och självklart spelas då denna reklam upp på duken.
Klumpig som jag är kunde jag inte efter hon sagt sådär låta bli att väldigt högt säga "flugorna".
Ingen på biografen skrattade förutom jag, och det vart en väldigt dålig stämning där ett tag. Detta resulterade med att jag fick ta emot ett par sparkar och slag, och nu frågar jag er - kan man anmäla denna misshandel eller kommer jag få ta skit av min kommentar? Den blev ju inte sagd i rasistisk mening utan mer som ett skämt.

Vad ska jag göra tycker ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..