Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ser saker/hör röster på natten, hjälp!

Postat av bollestattz den 2 Januari 2012, 13:14
36 kommentarer · 2 291 träffar
Hejsan FB, ända sen nyår så har jag haft väldigt svårt att sova. Visst att de bara har gått två nätter men det har hänt samma sak båda nätterna.

När jag försöker somna så "ser" jag liksom ansikten och skit överallt jag tittar, i ögonlocken, väggen, kudden o.s.v. och alla gör samma sak - tittar på mig och flyger fram emot mig som någon exorcisten-screambild. Jag hör också ibland rösterna av mina kompisar som skriker mitt namn "ÖH ******".

Och ibland ser jag framför mig nyårskvällen, jag ser det som om jag var där. Det utgår alltid ifrån ett riktigt minne t.ex. om jag stod och pratade med någon på altanen, men sen så ser jag en massa olika scenarion! Ofta får jag känslan att jag faller bakåt och ramlar ner ifrån vad jag nu står på...

Detta är fan sjukt läskigt och jag är 100% seriös! Och nej, jag är inte hög eller något sånt. Helt rak men trots detta ser jag saker!

Snälla FB, vet någon vad som är fel? :(

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..