Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jävligt dålig stil?

Postat av LDPE den 1 Januari 2012, 16:45
16 kommentarer · 198 träffar
Tjenare! Jag tror jag att dom flesta här på fragbite var i samma tillstånd som jag igår, fast nu har jag funderat över en sak..

Min polare, 96a, nybörjare på att supa. Killen däckade just innan jag var på väg hemåt och låg och spydde i snön. Jag tänkte ju att vi låter han spy klart innan vi sätter honom upp, efter att han är klar, eller iallafall verkar klar så sätter jag honom på en sten eller jag försöker fast han är inte någon riktigt lättviktare och hans kropp var helt död. Jag ringde hans föräldrar och försökte hålla honom vaken medans alla andra bara kollade på och gnällde över hur mycket hans spya luktade.

Efter att hans föräldrar kommit så kommer hans farsa och frågar standard frågor typ hur mycket och vad han har druckit och om någon ska ha skjuts, alla står tysta och jag visste inte ens vad han hade druckit, iallafall så hjälper jag honom in i bilen och sedan efter att han + föräldrar stuckit så gick jag tillbaka till dom andra och det enda dom sa var hur mycket spya det luktar och tänk om vi fick på kläderna och sånt, och då sa jag till dom att "vafan, det finns ju tvättmaskin och sånt, hur skulle du tycka om det var du?" Han stod tyst och sedan sa han bara att det inte finns tvättmaskin till den jackan "Peak 4000kr jacka"...

Aja, ville bara få det sagt, har grubblat ett tag på det hur jävla själviska folk kan vara och det var ändå den där killen med dyr jackas bästa kompis...

Hur hade ni gjort i liknande situation? Är era kompisar sådär?

Ha ett bra fortsatt år gubbar!

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..