Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pizzafusket!

Postat av Omegahund den 1 Januari 2012, 02:04
340 kommentarer · 389 träffar
Varje gång jag köper pizza och betalar kontant så skiter turkarna i att slå in det i kassan, dom tar det alltså svart. Ni känner säkert igen detta.

Blir sjukt arg på dom för 12% av det jag betalat är moms, alltså skattepengar som ska gå till staten och inte ner i deras fickor. Pengarna ska gå till sjukvård, skola, poliser eller vad som helst som gynnar samhället INTE TILL DERAS SKETNA BEGAGNADE GAMLA BMW som dom dregglar över att få köpa.

Så nästa gång ni köper pizza, be om att få ett kvitto eller säg till dom att ge tillbaka dom 12% av pengarna.

Edit:
Verkar finnas många efterblivna personer här så jag ska skriva det tydligt och med stora bokstäver så att till och med ni fattar.

JAG FRÅGAR ALLTID EFTER KVITTO.
JAG GJORDE TRÅDEN FÖR ATT FÅ FOLK SOM KANSKE INTE TÄNKER PÅ DET ATT TÄNKA PÅ DET.

Poängen med tråden: ---> Varför ska vi betala moms för pizzan när dom pengarna går direkt ner i deras fickor? Då kan vi likaväl skita i att betala momsen och få billigare pizzor.

Pizzabilmärke nr1?

668 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

340 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar