Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Fått en hel del nya vänner, som jag aldrig trodde att jag skulle prata med.
Flyttat hem till morsan igen, efter att ha bott borta under en tid (Finns både för och nackdelar).
Finns inga större nackdelar med detta året (förutom det där med morsan då), inga som är värda att minnas i alla fall.
2012:
Hoppas det fortsätter på samma sätt som 2011 slutade. Hoppas också att jag får hålla ihop med min flickvän ett bra tag till, allt känns så jävla bra med henne, hon är underbar <3
Plus att man fyller 18 (Körkort, krogen osv)
Som det ser ut just nu så blir 2012 ett minst lika bra år som 2011, om inte bättre t.o.m!
2011 sög, har tappat en jävla massa vänner, gjort bort mig sjukt mycket, har ingen tjej på gång över huvud taget. Har gått upp i vikt men har ingen lust att träna, vill bara sitta inne och spela :s Vet inte vad jag ska göra med mitt liv.
Hoppas det blir bättre nu när skolan drar igång igen, pallar inte detta.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Kompismässigt har jag dissat för många och det ska det bli ändring på detta år! :)
förstörde hela mitt år
förstörde hela mitt år
2012:
+ Fyller 18 (krogen samt körkort).
- Soppa och krogpengar.
2012 = Bästa året på väldigt länge? (Hoppas i allafall)
& Min kusin dog, fyfan jävla pissår.
onT:
Väldigt många kända personer gick bort 2011, vilket är sad.
Några miljoner människor dog säkert i Afrika, Men vem bryr sig? O.o.......
2012: Fylla 20, ut och resa.
Bästa året på riktigt länge!
Träffade min underbara flickvän <3
Fått en hel del nya vänner, som jag aldrig trodde att jag skulle prata med.
Flyttat hem till morsan igen, efter att ha bott borta under en tid (Finns både för och nackdelar).
Finns inga större nackdelar med detta året (förutom det där med morsan då), inga som är värda att minnas i alla fall.
2012:
Hoppas det fortsätter på samma sätt som 2011 slutade. Hoppas också att jag får hålla ihop med min flickvän ett bra tag till, allt känns så jävla bra med henne, hon är underbar <3
Plus att man fyller 18 (Körkort, krogen osv)
Som det ser ut just nu så blir 2012 ett minst lika bra år som 2011, om inte bättre t.o.m!
GOTT SLUT, GOTT NYTT!
2012 förhoppningsvis ännu bättre.
Hoppas det blir bättre nu när skolan drar igång igen, pallar inte detta.