Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag älskar er kära Fragbite!

Postat av rabbzor den 31 December 2011, 17:10
63 kommentarer · 403 träffar
Jag vet inte hur jag skall beskriva min kärlek till er Fragbite. Men den finns där! Vet ni hur det känns när man varje gång loggar in på denna helt underbara sida och får se dessa intelligenta, ointelligenta, snygga, mindre snygga, stora-starka, smala och helt magnifika individer som lägger upp statusar och lever som man vill att människor skall leva. Ibland frågar ni efter hjälp som ni behöver till skolan, ibland trollollolar ni som aldrig förr, ibland är det gymfrågor, ibland är det människor som kommer på nya houselåtar som kommer slå igenom stort (hestpappan @fb), det är allt från himmel och jord som går igenom den här sidan och det har fått mig att skratta och gråta så jag inte han stå eller sitta ned.

Ps jag älskar dig hestpappan @fb, din låt är helt galet bra! (non-toffel)

Nu är det några timmar kvar till 2012 och jag hoppas innerligt att ni tar vara på varandra och älskar livet som det är! 2011 har varit helt magiskt här på fb, även utanför också, men jag hoppas innerligt att vi ses efter ett nyårsskifte och jag önskar att 2012 kommer bli minst sagt lika underbart som det har varit!

Älskar er!
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..