Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyår förstört, vad gör man..

Postat av Vutola den 31 December 2011, 15:56
70 kommentarer · 747 träffar
Meningen var att vi idag skulle vara 10 polare hemma hos mig. Vi skulle dricka, ha kul osv ni vet. Allt har varit i princip klart i 2-3 veckor. Inte varit strul för några eller så. Alla skulle komma hit, folk hade inga andra planer eller något.

Så för 2 dagar sen när jag pratade med två som skulle komma så sa de att de inte skulle komma. Den ena sa att han hade fått andra planer, när jag frågade vad de var lackade han på mig (kallade mig idiot som frågade osv), blev tjafs mellan oss men tillslut sa han att han skulle vara hemma för de skulle få gäster. Jaha..

Andra polaren hade då ingen lust att dra till mig för de var tydligen för långt att åka (ca 40min kommunalt). De två bor i samma område typ 200m från varandra.

Så då var vi bara 8st nu då. Så igår kollade jag läget med de andra som ska komma. En säger då att han kanske inte nu kan komma för hans mormor skulle komma hem till han och föräldrarna ville han skulle vara hemma. Jaha..så de kommer på nån dag innan nyår att mormor skulle komma och att han skulle vara hemma? Han sa sen att han inte kommer.

Så då var vi 7. Pratar sen vidare med några andra, 4 säger att de kommer. Pratar med en som säger att han är förkyld och snorar och att han kommer sitta hemma gejma istället. Jaha..tråkigt, krya på dig. Men då väljer den sista som skulle komma (som bor i samma område som sjuksnubben) att stanna hemma också för att spela med snubben som var sjuk för att han inte skulle vara ensam på nyår. Jaha..kul.

Så 5st skulle då komma hem till mig nu. Så tänker man, okej vi är 6 personer, kan väl bli ok. Så nu för någon timme sen fick jag sms av en polare, en nära vän som skulle kommit (igår var han SKITTAGGAD), där de står "kan inte komma ikväll sorry". Har smsat han om varför han inte kan komma men inget svar. Ringt men ingen svarat.

Så på ungefär 2 dagar har 6 personer sagt nej som innan sagt de skulle komma. De har heller inte sagt de direkt till mig utan jag har fått fråga ifall de ska komma. Nu sitter jag hemma och är förbannad. Idiotvänner man har.

Efter att flera personer sagt nej nu sista dagarna så var jag väl inte så jättetaggad men nu, när man får ett sms om att en inte kommer några timmar innan, så har jag tappat allt. Inte ett dugg taggad nu. Funderar på att ställa in hela jävla skiten..fast oschysst mot de 4 som nu kommer.

Så fan ska man göra? Hur gör jag för att få tillbaka taggningen? Känns som hela nyår är förstört.

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..