tjatjaaaaa 30slakers!
Jag o min brud ska ha en nyårsfest, vi funderar lite på vad det finns att köpa som dricka. Skriv vad ni tycker är godast att dricka!!oneone
EDIT; som kan vara bra att shota till, bla köra lekar med.
någon som har en schysst lek att dela med sig av förövrigt?
Där har dom några få sorter att välja på.
EDIT: Annars kör jag på någon Bacardi eller Absolute, Jäger är inte så pjåkigt heller.
Kör på nån bål. Det är ju sprutsprätspratgott!
Hursomhelst här kommer lite utav vad jag gillar.
Cider: Somersby päron är jävligt fin, men dock tror jag du måste beställa den i förväg.
Starksprit: Minttu, Jägermeister, Fisher,
Likör: Sourz, Xanté
Öl: Dricker inte så mycket öl, men heiniken, corona och sol är rätt nice.
Tips på god drink. Absolut Vanilj, Päron sourz och sprite. Tror den kallas p3 eller något. Den går hem!
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfro nt.net/photo/1220891_700b.jpg
Här har ni, bara o köra! :)
Ni vet, fest hos mange.
Där har du shotverktyget. Kan garantera att det inte blir någon besvikelse, sjuk rekommendation :-)
Schweppes pear and lime
Valfri vodka med äppelsmak
25% vodka
50% Schweppes
20% Apple Sourz
5% Apple sourz drinkmix
Tröttnar ni på att blanda så är det bara att köra 50/50 på Sourz och Vodkan och shotta.
Där har ni en god äppeldrink. Typ en appletini utan allt krångel.
Man säger ett två tre sen drar shoten som ska vara en 10cl:are och så gör man det 50 gånger, kan man stå sen vinner man. Brukar köra med whiskey eller hemmagjort.
Men jag tycker om Rochefort eller en ölsort som heter Or. Or finns inte på systembolaget utan är väldigt svår att få tag på. Räkna med ett pris på 100kr flaskan idag.
Rochefort finns på systembolaget, men tror inte du skulle gilla den då min ölsmak är anorlunda mot 99% av alla andras är.
Styr upp nån nice bål att bjuda på, med jorbgubbar och sånt i! Alternativt skumpa som välkomstdrink.
Finns en JÄVLIGT go drink som heter P2 (Absolut pears, Sourz äpplesmak, Sprite och en piggelin i) den kan ni köra på =)
Winning!
Apple Sourz
Vaniljvodka
Pressad lime
Fruktsoda