Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vår jacka/

Postat av DyggZ den 22 Mars 2005, 15:06
23 kommentarer · 214 träffar
Nu när solen tittar fram och det börjar bli lite varmare i luften är det alltid skönt att bli av med den stora klumpiga vinterjackan. Jag letar alltså efter en snygg Anorack att ha på mig (vet inte riktigt hur det stavas). Men för er som inte vet vad det är så har jag en bild här: http://se.zoovillage.com/store /productdetail.asp?CategoryID= 3&BrandID=0&DisplayItemID=1268 7&Position=27&ListType=0

Så ser dom alltså ut, man bara trär den på sig.
Skulle vilja veta om dom har sådana här på Staidum eller liknande sportaffärer, behöver absolut inte vara en sportaffär bara det finns någonstans i centrala Göteborg :).

Btw: Det behöver absolut inte heller vara kamoflerat matrial men HELST denna färgen/modellen.
Går självklart lika bra med enfärgade också men denna slår nog allt =)).

Så har ni sett någon sådan här i någon affär så kan väll ni säga vart :).
Jag vill inte beställa över internet, denna är så fruktansvärt dyr, och dyrare blir det med frakten. Sen är jag rädd för att få fel storlek osv.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..