Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

stort behov utav din hjälp

Postat av ahoscar den 26 December 2011, 01:35
11 kommentarer · 191 träffar
Hej ni där ute i det kalla/varma sverige.. Jag sitter nu här för att skriva av mig lite och kanske få kontakt med någon där ute som är villig på att hjälpa mig. Jag är inte en direkt skicklig skrivare så ni får försöka fröstå situationen :/ .. Jag är en vanlig kille med vanliga probelm, men grejen är nu att jag har blivit kär i en tjej.. Yes, jag har blivit kär... GRejen är att denna tjejen inte visar samma intresse som jag gör, det känns alltså som hon vill vara kompisar, kanske skoja till det lite då och då :P.

Men jag ahr försökt i ca 1-2 månader nu att få henne att verkligen öpnna sina känslor för mig jag ahr som te.x köpt blommor (rosor) bjutt henne på bio, gått ut med hennes hund, hjälp henne med läxor, gjort inlämningar osvosv... Men nu till det verkliga problemet.. Vi satt och snackade lite på msn häromdagen och jag frågade om vi skulle träffas. Konversationen gick på bra och vi bestämde oss att träffas dagen efter, när vi väll träffat varandra och snackat lite och börjat snutta på lite cider och snacks som hennes farsa tydligen köpt hem till oss, så sa hon först att hon tyckte det var hemsk varmt i rummet och tog av sig tröjan, jag tänkte väll att det var en vanlig reaktion? Med tanke på att här i norrlnad är det 1,5m snö utanför fönstret så inte så nice att öppna dom. Jaja iaf senare när vi suttit och sappat runt lite på tvn så sa hon att hon fick plötsligt jätte onte i magen efter alla snacks hon hade ätit. Jag hade inte bra att säga så jag sa något i stil med "hehe okej". Då knäpper hon upp byxerna och drar ner gylfen. Mina ögon drar direkt till hennes nästan självlysande rosa spetstrosor. Jag får nästan ett "fryslagg" som vi gäjmers säger, fast med ögonen. Så med ögonen stirrandes på hennes trosor/vagina ser jag att hon vänder blicken mot mig. Utan att jag tänker på det tar hon min hand och för den över mot hennes bröst. Kan konstatera att dom var runt C i strlk ;) Ja börjar omfamna dom o massera lite mjukt och sedan börjar vi strula. Jag får ett lyckorus i hela kroppen och jag känner att livet är bäst just då!! När vi hållt på en stund och vi ska gå vidare till sexet. Så ber hon mig om en tjänst som hon tyckte var lite pinsam. Hon vågade inte säga först men jag tvingade hennea att säga det till mig. Men när jag själv fick höra det så fick ja en liten chock innombords.

Hon frågade alltså om jag kunde smörja in dick1 med lite tigerbalsam för att det ger en strävare och mer tjockare känsla sa hon. Jag tänkte först att men vadå det kommer väll svida lite? Men hon antydde att det gick bort när jag skulle köra in den i henne våta fitta. Jaja tänkte jag och som sagt gav hon mig burken med tigerbalsamet och ja började klena in min 30 slakare(ofc) med tigerbalsamet. När ja var klar kände jag hur varm den blev och då frågade hon mig om hur det kändes med ett litet leende på läpparna.

Jag sa de är varmt, men.. Då kom smärtan, det sved som bara den. Jag hade ingen aning vad jags kulle ta mig till och hon brast ut i världens gap skratt! Sedan satte hon på sig sina jeans och hela outfitten och drog. Där låg jag och trodde nästan jag skulle dö av smärta... Så nu 4h efter har jag fortfarande sjuuukt onte och kuken är röd som ett jävla äpple. Vad ska jag ta mig till fb? Jag tror tillochmed att jag fick de på ollonet och kanske till och med i.. :/ JAg vågar inte säga till mamma och pappa vilket skulle vara oerhört pinsamt.. Snällla kan ni inte hjälpa mig?

mvh, Kille i nöd :(

Är det synd om mig?

5 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..