1
Filmtips denna juldagskväll.
Postat av Robin09 den 25 December 2011, 21:48
9 kommentarer · 160 träffar
Har på sistone haft svårt att hitta riktigt intressanta filmer. Jag ser på film i stort sett varje dag och det känns som förrådet av filmer börjat ta slut men jag vet att det finns massvis med sevärda filmer där ute så då frågar jag er, vilka filmer kan ni rekommendera? Det ska helst vara följande genrer, Action, Komedi, Romans, Äventyr, Överlevnad
Jag menar sådana filmer som verkligen har en intressant handling och inte är halvbra eller så.
Tack på förhand. :)
Själv kan jag rekommendera en film jag såg för ett tag sedan som kanske många har sett nu men men, Cell 211, en fängelsevakt hamnar på insidan av fängelset vid ett upplopp och tvingas leka fånge för att överleva. Spansk tal och svensk text finns.
Jag menar sådana filmer som verkligen har en intressant handling och inte är halvbra eller så.
Tack på förhand. :)
Själv kan jag rekommendera en film jag såg för ett tag sedan som kanske många har sett nu men men, Cell 211, en fängelsevakt hamnar på insidan av fängelset vid ett upplopp och tvingas leka fånge för att överleva. Spansk tal och svensk text finns.