Snälla fragbite! Finns det någon där ute som kan hjälpa mig att få 100fps? Då jag uppdaterade drivrutinerna så slutade det fungera....
När jag tar upp Nvidia kontrollpanel ser det bara ut så här:
http://i41.tinypic.com/2i21n2x .png
står ju ingenting om att stänga av V sync eller något... snälla hjälp!!
Jag går inte på boxning, men däremot thaiboxning. Och vistas man mycket på en kampsportsklubb så kommer man i kontakt med alla kampsporter. Jag skulle gissa på att det är rätt så roligt att träna boxning ja. Vanligtvis tränar man 2 eller 3 gånger i veckan, beroende på klubb. Det brukar inte finnas någon åldersgräns, om så är fallet skulle jag kunna tänka mig att det är 12 eller 15 år.
Tänk på att kampsporter gör ont. Du börjar på en sport som går ut på att slå varandra i ansiktet så hårt och effektivt som möjligt. Du KOMMER FÅ ONT OCH DU KOMMER ATT BLÖDA. Men det är skitkul. Thaiboxning är också ett alternativ du kan se över.
Tycker träningarna är riktigt roliga och hårda, går i motionsgruppen men har dock sparrats ett par gånger. Första gången jag sparrades resulterade i att jag fick näsblod och en blåtira men det låter ju värre än vad det i själva verket är, dock vet jag inte om jag ska fortsätta med det då jag vill ha min hjärna hel och fin. GG